Sidor

tisdag, januari 28

Energi som man får av andra

Sociala interaktioner är mycket bra.
Trots att jag inte hinner titta på Felicity, eller någon annan av serierna jag skulle vilja titta på, är det värt att jag idag, förutom att ha lektion, har hunnit möta så många fina! Det är i ljusgården det händer. Och så fikade jag med Haaallbii på Saturnus och det var jäkligt najs. Försökte gå en genväg i humlan och höll på att falla och dö pga gömd is under snön. Sen övade jag harpa, och lyckades även träffa Astrid före kören. Är sjukt trött men blev ändå lite glad av att lyssna på Deception och plocka undan kläder och disk och allt vad man kan lämna omkring sig.
Och ja, jusste, poängen med det här inlägget var att man, trots att man kanske inte riktigt hinner chilla, på ett sånt där effektivt sätt, kan orka väldigt mycket av att ge sig själv tid att träffa folk. Bra grej att komma ihåg.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar