Sidor

måndag, januari 20

Daahahaaag över hav

Fick hetsa in och ut, fram och tillbaka, ur duschen för att spela in röstmemon på musik som kom till hjärnan. Hjärtat som bultar, stressen över att inte glömma och samtidigt den exalterade känslan när man praktiskt taget springer ut, halvt handduksomvirad, med droppande hår och eftersvettandes av för varmt vatten, bort till harpan för att "planka" det som jag just sjungit in, och för att komplettera med kompet som jag hörde. 
Det är ändå väldigt ofta jag hör toner i duschen. Generellt brukar jag tycka att jag kommer fram till rätt bra tankar också, i det varma vattnet, ljudet, bruset.
Det gör i alla fall inget att duschupplevelsen blir hetsig – man är sällan så glad som när man får toner, framförallt på något man jobbar med som man haft torka på innan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar