Sidor

onsdag, januari 8

Anonym glädjespridare

När vi kommer ut från yogasalen efter onsdagsklassen, på vägen mot omklädningsrummet när man går förbi alla konditionsmaskiner och den stora gruppsalen, precis då pågår någon typ av dansklass i den salen. Det är en glasvägg, så man ser rakt igenom. På den klassen deltar en person som alltid står i den främsta raden mot speglarna, varenda vecka, och som är så KICKASS SJUKT MYCKET BÄTTRE än alla andra i klassen!! Alltså på ett sånt där fantastiskt ambitiöst sätt, med full attitude i samma klass som om man tänker sig Single Ladies-videon, och tar ut varenda rörelse till max. Och jag blir så lycklig av det varje vecka och vill bara ställa mig och kolla och ropa käcka saker som YOU GO GIRL!!! men självklart gör jag inte det eftersom jag är en svag människa som undrar vad folk på konditionsmaskinerna i så fall ska tro. Anyhows. Jag undrar om hen vet att hen smittar mig med sin entusiasm varje gång jag går ut från onsdagsyogan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar