Sidor

måndag, december 30

Ungdomens glans osv

Ok så HEJ bloggen
Dåligt med aktivitet i den virtuella världen, vilket dock ändå blir lite beskrivande för tillvaron. Jag har glömt bort hur det är att ha normal vardag.
Julen var så fin så. Och sedan dess, eller egentligen, generellt sen jag kom hem från Kina har jag träffat så himla mycket människor vilket är sjukt trevligt men samtidigt intensivt. Det blir ju ofta så i mellandagarna, att man ska passa på att träffa alla dem som man bara träffar några gånger om året, de som inte bor i Stockholm eller de som man bara har inkompatibla scheman med, eller vad det nu kan vara. Det är ändå väldigt upplyftande eftersom man påminns om hur mycket fint folk man har bland sina vänner.

Efter nyår någon gång ska jag ta tag i verkligheten igen, den bortglömda sedan november.

Men först, nyår. Min hathögtid av en massa anledningar
MEN
förra året skolkade jag och Astrid nyår och tog in på Sheraton om ni minns, vilket var fett värt
och i år ska vi ut på ÄVENTYR jag, Anna, Astrid, Viktor och Bea
för imorgon förmiddag drar vi till KÖÖÖPENHAMN
mer eller mindre utan plan. :)
Det ska bli sjukt kul.

Så, jag tror att vi nog kanske ses på andra sidan, bloggen.
Hej hej, bra år det här!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar