Sidor

måndag, december 23

Dagen före dagen då man skulle kunna doppa om man tyckte det var najs HAHAH lol skoja tråkig nivå

Jag har inte slagit in mina julklappar än
Tänker göra det imorgon förmiddag
MOAHHAHAHHAHA
livin on the edge
har sett ca 10 avsnitt av Felicity idag, anno 1998. Shit vad mycket fula grejer man hade på sig.
Och julkänslan lyser med sin frånvaro, men det är verkligen helt okej ändå. Jag tänker att man kanske inte behöver ha julkänsla varje år. Det är ändå trevligt att vara med familjen.
Jag har lärt mig att sjunga inåt idag, men Anna kunde tydligen redan det så då kändes det inte riktigt lika exotiskt redan. Nåväl. Vi kan sjunga stämmor, inåt, sen. Det blir ett performance, vi kan vara med i Talang 2014 och kombinera det med vår gamla Nattens Drottning-varannan ton-show. Fab
Jag var ute och sprang idag för första gången på en månad och det var pretty amazing.
Har fruktansvärda harpchops efter det långa uppehållet.
Familjens kattunge Morris är hysteriskt gullig, har inte kommit över det än.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar