Sidor

fredag, november 29

Through time and space

Alltså JÄKLAR vad långa dagar det har varit nu sista tiden.
Men, nu är väskan äntligen packad (nojar över vikten redan??? hur ska det gå) och imorgon bitti ska jag gå hemifrån klockan 6 för att finally åka iväg till Kina.
Är för trött för att orka vara taggad än men jag tror att det ska bli hur kul som helst. Ber bara att jag ska få hålla mig frisk nu. Känner mig sådär på gränsen eftersom jag har börjat slappna av lite. Tack och lov ingen konsert förrän på torsdag.
Åh, ett sant äventyr ska det bli i alla fall. Och även om jag är för trött för att känna det på riktigt vet jag att den lilla smyg-äventyraren i mig egentligen tycker att det ska bli fantastiskt att se något helt annat, höra något helt annat, smaka något helt annat.

Jag önskar verkligen att jag hade en sån väska som Hermione har i sista Harry-boken.
Hörs på andra sidan jorden!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar