Sidor

måndag, november 4

Pleasure it is to hear iwis, the birdès sing

Hade en så himla bra kompositionslektion idag. Verkligen inspirerande. Kände mig som en något mindre jobbig student, men bekräftades i mina teorier om att alla problem jag upplever egentligen är grundade i min egen envishet, spontana skepsis och oförståelse, lol…. Nåväl, en insikt bättre sent än aldrig.


Jag älskar faktumet att man kan gå hemifrån mig och hamna i riktig vattenbaserad miljö på inte alls lång tid. Här var jag igår när jag var ute och promenerade. En annan sak som jag älskar är rödbetssoppa. Får aldrig nog!!!

Nu är det för övrigt (lite mer) klart att vi ska åka på turné till Kina igen, tre veckor i december. Har varit grunden till beslutsångesten jag haft, men nu känns allting bra igen för jag har lyckats styra av allt det andra roliga som jag annars skulle ha gjort och kan nu helhjärtat ställa in mig på/tagga inför ett nytt spännande äventyr WHOOOP veckans kliché – men sant. 
Ser så sjukt mycket fram emot att se, höra, smaka något helt annat. 
Men innan det ska vi bland annat hinna med fyra konserter, med olika program, och ett företagsjobb.

I morse tänkte jag på en formulering, gällande fenomenet Tid, och insåg att jag redan hade tänkt en tanke gällande det, formulerat och använt i en sång HAH. Återuppfinner hjulet gång på gång i min egen hjärna. Kontraproduktivt leverne med mig själv, hello hello.

Men det är okej. Längtar efter sängen, Sense & Sensibility och att sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar