Sidor

fredag, november 1

Nattliga vidunder

Vem är han
vem är jag
Varför känns det som om jag alltid är lite bakis på ensemblegehöret på fredagar?
Ska inte det föreställa vara en lektion som jag rent teoretiskt bör vara rätt bra på?
Vad ska Milder tro?
Haha lol. Nämen det går väl ganska bra ändå. Känns alltid som ett så himla brutalt uppvaknande bara att modulera fritt till okända tonarter när man knappt ens visste själv att man vaknat.
Okej det var att ta i.
Men så kändes det förra veckan och jag hade på nåt sätt tänkt att
"nästa gång ska jag verkligen vara fit for fight och i mitt esse, eftersom det är kul".
Jaja, vi får se hur det går.
Idag hade jag på mig mina episka vampyrtänder på halloween-puben på skolan. Det var episkt. Kändes som en bra investering för tre (två?) år sen.
Vad är tid
vem är jag
vem är han
und so weiter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar