Sidor

onsdag, november 13

Imorgon är det den fjortonde

Jag var ute en sväng i Naturen idag. Det var himmelriket, och det var så fint väder.
Har även haft möten. Och träffat Josef för första gången på hur länge som helst. Mamma kom hit och vi repade Champinjon-rörelser och hon var så gullig och köpte sushi.

Hatar när man måste snabb-planka låtar, eller om man på kort tid behöver lyssna in något, och ingen inspelning går i den tonarten man (frivilligt eller ej) tänker sjunga. Blir alltid knäpp i huvudet och fattar inte hur melodin går i min tonart. Det blir som att man lär sig hur tonhöjderna låter, och inte riktigt kan koppla ihop förhållandet mellan dem.

Det är verkligen pinsamt hur lite jag hinner göra mina läxor, de FÅ som jag har.
Men alltså, vad ska jag göra? Man är inte mer än människa. Man måste överleva också, och må bra. Jobb måste ändå gå före skola ibland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar