Sidor

söndag, november 24

I'm a survivor

Okej så

en fucking APPLÅD

till mig.

För att jag har klarat det såhär långt. Allt har gått bra, tack! Har haft himla kul med Josef, och repet gick bra. En lite roligare beskrivning kommer kanske imorgon. Är nu så trött att jag håller på att dö, men måste torka mitt hår. Nu är det såååå så så sååså lite kvar och sen åker vi på lördag.
Ååååh om mina ögon bara fick blunda.
Hade en konstig upplevelse på konserten idag – när man liksom samlar sin sista koncentration för att vara precis i stunden medan man spelar, men i slutet av konserten hade jag absolut ingen aning om vad som hade hänt i tidigare låtarna. Absurt. Kom inte ihåg om vi hade spelat ett ackord som vi ändrat eller inte. Tror att vi gjorde det såhär i efterhand. Anyhows, jag lever än, och på nåt sätt är det huvudsaken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar