Sidor

fredag, november 8

Hittade just i gamla bloggen, 29 mars 2010

Dagen började med en extremt konstig dröm .. hm.. ska jag skriva detta verkligen? Ja. The world needs to know.
Vi var på semester med pappa och Saga och co. på ett charterställe som var som ett stort pippi-långstrump hus med massa rum och grejer som låg på nåt lite halvöde ställe. Huvudpersoner i drömmen var jag, Astrid som jag delade rum med, en evil bitch woman som var ond och en typ Voldemortsnubbe tror jag.. och Joel som var hans följeslagare.
Det fanns en vattenrutchkana ut från huset. I den rann kristallblått vatten men även två "små floder", den ena av apelsinjuice och den andra av vaniljjuice (fråga inte). Det stod en random försäljningsbrud och såg till så att man kunde simma i den här vattenrutchkanafloden och smaka på juicerna MEN evil bitch lady hade stulit "fläkten" som gjorde att juicen kunde rinna uppåt så det funkade inte riktigt.
Vi planerade en konspiration mot Voldemort och hade alla anteckningar på papper. Vi hade lämnat dem på pianot i mitt och Astrids rum, bland en massa barn som lekte där. Vi var ute och vandrade eller nåt och jag gick förbi ett fält som var byggt som sådär bevattningsbyggda risfält, fullt med 300 vildhästar som sprang omkring i det onaturligt gröna gräset. Det sprutade "fontäner" ur vattnet, och en naturvetarröst berättade för mig att hästarna brukade bada i fontänerna.
Jag blev bortjagad ur deras revir i alla fall.
På nåt sätt fick vi veta att Voldemort skulle göra en visit i vårt rum, så vi rusade tillbaka för att hinna dit före. När vi kom fram hade Saga byggt en koja av golvlampor i deras rum. Vi skyndade oss att låsa dörren till vårt eget rum med en nyckel som såg ut som en harpstämmare. På håll såg vi Joel och Voldemort komma.
-
sen vaknade jag. klockan var 06:57 och jag tänkte att "bra, klockan ringer om 20 minuter". somnar om fortsätter drömma. stänger av klockan. somnar om, fortsätter drömma.
-
evil bitch lady har tydligen en son som är med i vår konspirationsgrupp.
vi blir på nåt sätt tillfångatagna av evil bitch lady och ska bli tortyrstraffade. hon hissar ner en metallställning som påminde av en blandning av kristi kors och ett ihopfällbart notställ. Det var en tatueringsmall och hon började tatuera in sjuka budskap över hela kroppen på hennes son, jag och Astrid stod kedjade och var tvugna att titta på.
Sen vaknade jag igen och klockan var 08:16.
Sjuk morgon sjuk sjuk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar