Sidor

torsdag, november 21

Battery: Low

Jag är så. himla. trött.
Orkar inte lyfta armar, eller ben, eller ögonlock helst.
Det enda jag vill är att ligga ner och blunda, alternativt läsa eller titta på något intelligensbefriat, men det går inte riktigt. Jag har tagit det lugnt på förmiddagen och tagit sovmorgon, och gått och handlat mat, men nu måste jag ta tag i grejerna och jag orkar inte, men måste ändå. Mjäk.

Både begravningen igår förmiddag och konserten på kvällen gick väldigt bra faktiskt. Det var kul att spela på kvällen, superbra ljud både ut och på scen vilket gör att man får feeling. Sen är det alltid lite olika hur lätt man har att komma in i musiken.
Fin tillställning och det var verkligen roligt att få vara där! Och najs att få vara själv i logen och kunna sprida ut sig för en gångs skull, till skillnad från de andra gångerna jag har spelat på Kägel och man delat med typ 25 andra personer. That's how we like(s) it.

Nu läggs siktet på att öva på mitt och Josefs program inför söndag, och försöka få nån styrsel på de ofärdiga arren inför Kina och det är lite jobbigt när man inte riktigt vet var man kan lägga ribban på det eftersom det är mycket som är oklart i själva sammanhanget. Imorgon kväll har vi konsert med Mikaeli så jag skulle behöva titta lite på det också. Och även titta på de låtarna som kineserna har skickat till oss. Vet bara inte riktigt när.

Om man ändå kunde få en dags sova.
MEN, jag mår bra, frukta icke.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar