Sidor

fredag, oktober 18

Svälja skrattet

Har varit på vårdcentralen och gjort streptotest (negativt, pjew) och hämtat ut recept på kortisonnässpray. Nu ska du dö, förkylnings-vad det nu är. KILL IT WITH FIRE.
Fick även bekräftat att det inte bara är min hjärna som säger att jag är liite svullen i halsen (smittar ej eftersom det har gått mer än en frekin månad, no worries). Kändes skönt.
Konstigt hur man kan känna sig bättre så fort man ser negativa provresultat, när man sekunden innan börjat ifrågasätta om man egentligen orkar både träna och dansa.

Awkward moment i väntrummet när jag läste en, tyckte jag, extremt rolig beskrivning om hur det är att ge en katt ett piller, och det blev så sjukt eftersom jag bokstavligen svalde mina egna skrattattacker och var tvungen att sluta läsa för att lugna ned mig. Det bubblade liksom upp gång på gång som attackhosta, så folk måste ha trott att jag satt och höll på att kräkas eller nåt.

Nu ska jag till skolan.
Måste sjunga fast rösten inte riktigt vill.
Så dumt det där för det låter ändå rätt bra när jag är uppsjungen men just nu vill jag bara vara tyst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar