Sidor

söndag, oktober 13

Söndagsbrunch med de mina

Idag hölls det brunch för första gången hos Astrid! Såå fint!



I övrigt kan nämnas att jag aldrig mer ska tro att jag kommer kunna gå "i en timme" på en ackispub och sen gå hem och öva.
Igår hade jag tänkt gå hem runt 18 men gick istället när de stängde, eeeh, och då ej i tillstånd för effektiv övning. Men hade himla kul.
Jobbade för första gången på stor-konsert igår också då symfoniorkestern spelade. Lite läskigt på sätt och vis men det gick ändå bra. Fint program så det var ändå episkt att få betalt för att vara där och lyssna. Fick dessutom visa mina flygvärdinne-moves (nödutgångar hittar ni längst bak i salen och på vardera sida om scenen, över vingarna) för ett fullsatt Stora Salen.. :)

Pga veckans bristande effektivitet i alla fall blev det ingen ledig söndag utan jag har sprungit runt och haft extremt många punkter på dagordningen, som dock har genomförts med bravur.
Normal vecka imorgon igen vilket, inbillar jag mig, gör att det blir lite lättare att ha någon sorts normala dagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar