Sidor

tisdag, oktober 1

Rubriker är alltid lite svårt

Låter så himla tjatigt när jag hela tiden skriver att musik är kul, det är roligt att ha konserter, jag känner så bra folk som dessutom spelar så fint osv osv. Men ni vet, så är det ju.
Lunchkonsert med Rasmus idag då i Vendelsö, det var väldigt trevligt och gick även fiiina fisken. Kul att spela en massa av våra låtar som vi brukade spela i gymnasiet! Och så även fint att uruppföra Alla dom som är som jag – min senaste diatonisk-med-11-verser-låt. 

Väl hemma igen kombinerade jag afternoon tea för en med att kolla igenom Britten-grejerna till Mikaelirepet på kvällen. Det var som man säger najs. Blir lycklig av att sjunga Hymn to St Cecilia.
Gjorde dock misstaget att ta en power nap före repet.. det enda man vill är ju att gå i ide då. Imorgon blir det episk sovmorgon.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar