Sidor

måndag, oktober 7

Paus för hjärnan

Hoppas att jag alltid kan bo nära en skog. 
Gick tillbaka till sjön idag. Hittade en jättespännande gammal och mossig stentrappa som ledde mig uppåt, där det tydligen fanns någon sorts nedlagd backhoppningsanläggning. Där hade man fin utsikt över sjön och jag blev alldeles fnittrig av upptäckarglädje.


Anyhows! Var en sväng till Tyresö i helgen och hälsade på skogen där också. Det var fint. Höstigare än sist kan man ju konstatera.


Bland annat var vi då på middag hos mormor och morfar igår vilket var mysigt.
Idag har Guzman varit här och stämt mitt piano, så nu är det betydligt mer spelbart.
Najs vecka utan lektioner! Hinner skriva på mina grejer vilket är ljuvligt. Den enda svårigheten ligger i att inte tappa riktning bara för att man inte har något schemalagt. Får jobba efter lista. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar