Sidor

söndag, oktober 13

Jag faller

Från en klippa, ensam har jag klamrat mig fast
allt för länge.
Jag har väntat på att nån ska hjälpa mig upp,
men inget hände.

Och känn hur jag andas igen!
I det blå blir jag fri
när jag släpper.

Att plötsligt inse vad som sker, 
jag faller ner
Kan inte greppa allt jag ser, 
jag faller ner
För en sekund står tiden still,
jag faller ner
Vill släppa taget en gång till, 
jag faller ner

Med nya vingar far jag genom vår atmosfär
till världens ände
Jag blir renad och minns inte ens vem du är,
eller vad jag kände.

Jag ser allt det vackra igen.
I det blå blir jag fri
när jag släpper.

För en sekund står tiden still,
jag faller ner
Vill släppa taget en gång till, 
jag faller ner

[Jag faller, ur Neptunus]

1 kommentar:

  1. Oho! Bli inte förvånad sen när du får höra mina EP låtar....bl.a "faller ner". Haha! ;) Puss fina tjejen!

    SvaraRadera