Sidor

fredag, oktober 25

But it all disappears when I see you again

Alltså
känns som mycket lek och lite verkstad senaste dagarna,
fastän det inte riktigt är sant.
Bara för att jag var uppe allt för sent igår i förhållande till när jag behövde gå upp till min lektion idag.
Den där klassiska grejen att man träffar folk och får dem att leka lekar med en och blir sjukt exalterad och sen kommer man hem och man energidegraderas till något knappt mer än noll.
Å andra sidan kanske det inte är så farligt om det får vara mer lek än verkstad ibland. Det blir kanske bättre verkstad då när den väl händer.

Var i alla fall och tittade på Andreas och Bengt igår på Ledermann och det var såklart fruktansvärt bra. I Elgars cellokonsert hade jag ett sånt där ögonblick på 30 minuter då tiden upphörde att finnas. Det är ett ljuvligt tillstånd, som dock alltid känns lite konstigt när man väl kommer ur det.
Himla fint när det betydligt senare blev fortsättningskonsert med jamfeeling.


Intelligent sökning på SL. Ett försök till att vara här och nu?


Anyhows. Trött, men det är okej.
Ikväll ska jag på konsert i studio 2. 
Måste jobba i ett par timmar på skolan om 40 min. Mjao.
Skulle typ vilja spela lite harpa men orkar inte gå upp ur soffan.
Dessa problem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar