Sidor

lördag, september 28

Time flies, fast alltså inte

Fick en liten tankeställare när jag insåg att det bara var tre veckor sedan vi var på turné med Mikaeli. HUR kan det bara vara tre veckor sedan? Som att det borde vara längre sen i förhållande till hur mycket som har hänt sedan dess, känns det. Inte för att det egentligen varit extremt dramatiskt, mer att jag haft rätt mycket olika saker som jag pysslat med och inför. Kändes så knas när jag började tänka på vad jag gjort de senaste två helgerna och jag insåg att det bara var en vecka emellan dem alla. Eller, egentligen är det kanske inte så konstigt. Var så ledig i Augusti att inte så mycket hände, tiden bara rann iväg. Nu har det varit fullt upp igen, men på ett högst rimligt plan, med olika musikaliska uppgifter. 

Livet kändes i alla fall rikt på nåt sätt när jag kom på det. 
Att man hunnit uppleva så mycket på tre veckor.

Konserten idag var jättekul att göra och det gick väldigt bra. Naaaaaaaajs kul med musik osv. Rösten fungerar nu igen vilket gör mig lycklig. 
På tisdag blir det då en skoj konsert med Rasmus också för då ska vi spela rätt mycket egna låtar som i alla fall inte jag får tillfälle att spela så ofta längre.

Såhär glada som på bilden nedan är vi över att morgondagen är en ledig söndag med bara en massa sjukt najsa grejer inplanerade!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar