Sidor

tisdag, september 24

I punktform

Kort och koncist: håller på att somna vilken sekund som helst.

1. Kände mig musikaliskt bildad då jag idag slog på radion och tänkte efter kanske fyra sekunder att "åh det här måste vara ur Blåskäggs borg", och det var det. Moahhaa.

2. Hade ett rep med Rasmus imorse klockan 8:30. Seriöst. 8:30!! Det var dock väldigt trevligt, valet av tid till trots.

3. Träffade även Josef för första gången på många dagar. Himla fint att träffa både honom och Rasmus idag alltså.

4. Hade första lektionen i Scenisk interpretation med Rolf<3<3 (haha Erik) och det var sjukt roligt. Bra val. Ganska likt våra teaterlektioner i trean, Astrid, fast med "vuxna" människor och med fokus på sång.

5. Vi sjunger sjukt många jätte-Britten-verk med Mikaeli och jag blev extremt trött av att läsa noter trots att jag inte sjöng. Weak mind.

6. Puh äntligen slut på lektioner den här veckan. Måndagar och tisdagar är mina mest ansträngande dagar ur schemaperspektiv.

7. Insåg just att man får pengar imorgon!! Välfärd.

8. Och en sista, vet att ni är trötta på den där himla vyn men tänkte bara säga att jag imorse tänkte på att jag blir väldigt glad av att vakna och se harpi. Och blommorna också för den delen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar