Sidor

måndag, september 9

Bra liv

Livet är väldigt vänligt mot mig.
Konstaterar hur soft och bra tillvaron känns. Har en väldigt najs tillvaro i skolan nu kommande månaden, med endast inspirerande ämnen som sånglektion Irene, sånglektion Gun-Britt, gemensam sång och fr.o.m nästa vecka mina nya kompositionslektioner.
Har typ lagom mycket gigs för att ändå hinna göra annat och de rullar in generellt på ett ganska tillfredsställande sätt. Har lagom mycket jobb. Pengar så att jag klarar mig.
I somras klarade jag mig för att mina föräldrar var så snälla och generösa. Nu har pengarna som kommer i efterhand kommit och plötsligt känns allt lugnt igen.
Och framförallt så är jag så himla glad att jag får gå i skolan.

Imorse var det saaaaatans dimmigt, såhär såg det ut precis då man skulle ut på gärdet, som inte fanns.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar