Sidor

söndag, augusti 25

Nu är det slut på sötebrödsdagarna


Idag kändes det som sista sommarlovsdagen.
Skolan börjar för min del inte förrän om en vecka och det är knappt några lektioner i hela september, men ändå kändes det som det.
Imorgon ska jag flytta hem en del grejer till stan, repa med Johan, gå på konsert.
På måndag börjar ettorna och jag ska hjälpa till, och dessutom få spela lite. :) Det gjorde dock att jag var tvungen att sjunga upp idag för att förhoppningsvis komma igång lite till dess. Om fem dagar har jag ett annat rep då det vore bra att ha lite harpvalkar också. Nu är det faktiskt dags att börja öva igen, städa upp det sista, flytta hem grejerna och påbörja den nya terminen. Känns liksom i hela kroppen även om jag inte riktigt vill. Kommer ändå flytta grejerna gradvis i veckan. Kommer kunna ta det ganska lugnt. Och ändå...

Jag sprang i skogen idag igen och det kändes som ett avslut på en så himla fin sommar. 
Tack för nu, skogen, vi ses nästa år.


En av Viktor snodd bild.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar