Sidor

måndag, augusti 26

Där solen värmer och vinden svalkar

Woooah sååå mycket folk i skolan.. och sådär lite jobbig första dagen-alla är lite nervösa-försöker hitta vänner-stämning bland de nya ettorna vilket smittar av sig och gör att jag är helt sjukt trött nu.
Har i alla fall haft kul. Spelade Till Vattnet med Johan på uppropet i Stora Salen och det är alltid så himla kul att få göra det stycket. 
Vi har även haft kul med att utveckla ett nytt spel, typ pokémonkort fast med instrument och kanske i själva verket folk på skolan, som har olika attacker och HP och är starka mot olika av varandra etc etc. Sjukt roligt i spån-stadiet i alla fall.

Ligger på sängen. Imorse var jag ute och gick, som jag gjorde väldigt mycket hösten för två år sen, ut på Gärdet och via vattnet hem. Tillbaka till ursprunget kändes det som.
Nu ska jag nog kanske städa för omväxlings skull, lol. Ikväll är det pub. Imorgon kör jag hem bilen. Hej

Jusste! Filmen nedan visar fenomenet som jag blir trött på, fast i lite extrem form.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar