Sidor

lördag, augusti 31

Dagen då jag sjöng låga A

Igåååååår var det fest, minst sagt! Hade brutalt roligt och det var bra på så många plan.
Mina bästa människor var där!
Ackisfest är alltid så himla tryggt på nåt sätt eftersom det är bland folk där man känner men ändå verkligen inte alla, det är rätt billiga drinks, det är aldrig för stark musik, det är najs musik, man kan lägga ifrån sig saker utan att de blir snodda och även om man är sjukt igång vet man att inget kan hända för man bor på andra sidan vägen. Enormt najs. Har alltid haft så himla kul på ackisfesterna.

Idag mår jag förvånansvärt bra, rösten är förhållandevis intakt MEN JAG SJÖNG STORA A för en stund sen. Helt sjukt.
Idag ska jag till Tyresö, och till Ikea.
På måndag börjar mitt nya liv.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar