Sidor

torsdag, augusti 22

Allt, etc.

Hej
Det har varit väldigt mycket tjat om min ovilja till social, virtuell kontakt på senaste tiden. Förföljs liksom av känslan av att inte vilja bli nådd förutom på mina egna villkor vilket är både orimligt och lite barnsligt. Dock har jag kommit fram till att jag ska stänga av mobilen oftare. Inte en hel dag liksom, men i en timme när man är ute och går eller när man gör något och faktiskt inte vill bli störd. Sen har jag kommit på att jag har en hemtelefon och om det verkligen skulle krisa så kan man verkligen få tag i det numret. Vilket iofs inte hjälper om man inte är hemma. Hm. Men äsch det får väl vänta!
Haha, inser hur irriterande den här inställningen är för andra som försöker få tag på en.
Vi får se om vi kan finna någon slags kompromiss.

Igår träffade jag Lovisa som är en av dem som jag hängt med mest när jag var yngre och som jag fortfarande har kontakt med. Vi träffas typ en gång om året men det är alltid himla fint att se henne.
Sommaren är på upphällningen, idag ska jag städa lägenheten.

Har förövrigt lyssnat igenom zoom-inspelningar från mitt och Josefs gig i Gustaf Vasa och från Lusciniakvartettens gig i Västerås, båda i juli. Det var ganska upplyftande att höra ändå. Vänner som är bra på många sätt!
Hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar