Sidor

söndag, juli 28

Sjunga sången

Idag var vi i Västerås och sjöng många asbra låtar i Badelunda kyrka.
Det gick väldigt bra och var väldigt kul. Woopop!


Och nu behöver jag, typ, inte sjunga på tre veckor. Treeeee (3) veckor!! Omg. Känns sjukt. Eller, behöver och behöver, egentligen är det ju det roligaste som finns – speciellt nu när jag är i bra form och plötsligt på senare tid har börjat förstå lite mer hur min röst fungerar/den har börjat fungera bättre och mer välsmort. Men det ska samtidigt bli så sjukt att inte behöva hålla igång någon övning för en liten liten stund. Åh jag ska inte öva på tre veckor!! Om jag inte verkligen skulle vilja förstås. Kan inte riktigt komma över det. 
Jag längtar efter att gå ut och festa – jo det är sant! Jag, som vanligtvis är lugn och sansad av mig och inte har några problem med att prioritera röstens hälsa framför sena utekvällar, ser nu fram emot att dricka alkohol och prata starkt utan rädsla för de kommande dagarna. Ständigt denna rädsla... Men nu, jäklar! Waowawia vilket party vi ska ha. I alla fall några gånger, så att jag sen kan tröttna igen och komma på varför jag bojkottar i vanliga fall. 
Wow vad konstigt det är.

1 kommentar:

  1. VÄrst va ni va snygga och glada då....

    SvaraRadera