Sidor

tisdag, juli 30

Semester och det dära

Hej!

1. Har fått hem min nya harpa!!!!!!!!!
Kan inte fatta själv att det äntligen är sant, men det är i alla fall helt fantastiskt. Tack vare en lycklig idé från Pål fick vi nys om att en tidigare elev till Laura, som sitter i filharmonin, skulle sälja sin Aoyama Musa och vips var vi där och provspelade och den lät verkligen sjukt fint så vi tog hem den för att typ känna efter/jämföra med mammas och det känns faktiskt huuur bra som helst och den är sjukt rolig att spela på och låter fint och verkligen som en riktig harpa och DET ÄR SÅ HIMLA ROLIGT!!!! + att jag kommer spara sjukt mycket pengar på att inte behöva köpa en harpa till fabrikspris/inte behöva åka runt hela tyskland. Alltså det är den optimala dealen och det är helt sjukt fantastiskt bra. Har börjat fatta nu och längtar bara efter att få spela spela!

2. Har dock åkt ut i landet nu och smider planer för hur jag ska få ut harpan... Har, i sann semesteranda, avaktiverat notifications på instagram och facebook och lovat mig själv att inte gå in mer än max en gång per dag för jag vill egentligen radera båda apparna men det kändes så brutalt så då fick dom vara kvar i alla fall. Avaktiverat mailkonton i mobilen. Gömt alla appar som skulle kunna kopplas till saker man måste göra i en mapp långt långt bort. Lånat Jane Eyre på biblioteket och nu ska här fiskas, badas, läsas och inte minst spelas Sims om det, som idag, regnar lol. Det är sjukt najs i alla fall.

Shit vad soft allt blev.

Lövz


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar