Sidor

tisdag, juli 2

Ca' the yowes



Ca' the yowes to the knowes,
Ca' them where the heather grows,
Ca' them where the burnie rows,
My bonnie dearie

When I went down the waterside,
'twas there I met my shepherd lad
he row'd me sweetly in his plaid
and called me, I, his dearie

If you'll but stand to what you've said
I'll come with you my bonnie lad
And you may row me in your plaid
And I shall be your dearie

As waters wimple to the sea
While day breaks in the sky so high
'til clay-cold death shall blind my eye
I'll be your dearie

Ca' the yowes to the knowes,
Ca' them where the heather grows,
Ca' them where the burnie rows,
My bonnie dearie

2 kommentarer:

  1. Hej! Jag satt framför dig på tunnelbanan i lördags kväll, röd linje. Satt och försökte bygga upp mod att säga att jag tycker så himla mycket om din musik, men jag var ganska så berusad och hittade inte orden. Så jag säger det nu; du skriver så himla fint och jag blir så inspirerad av dina verk!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh tack, vad jätteglad jag blir!! Nästa gång vi ses hoppas jag att du vågar hälsa! :) Kram

      Radera