Sidor

onsdag, juli 24

Bra tankar av andra

Har i år hittills bara lyssnat på två sommarprat: Kristian Gidlund och Louise Linder. 
Båda var fantastiskt fina och jag vill rekommendera dem till alla. Kristian Gidlund för att det är fruktansvärt sorgligt och ändå så himla viktigt och bra, och Louise Linder för att det var så himla fint formulerat och viktigt och tänkvärt. Jag har upplevt att båda dessa har gett mig något som tänkande människa, och därför hoppas jag att det är fler som tar sig tid att höra dem.

Så till något helt annat:
Imorgon kl 20 kan man, helt gratis, höra mig och Josef spela, och i mitt fall sjunga, vårt faktiskt ganska välljudande program av visor och psalmer i Gustaf Vasa k:a (Odenplan). Alla som vill är varmt välkomna! Ska bli väldigt kul att få spela i den stora, fina kyrkan.

Ni kommer att känna er som bilden nedan: De tre vännerna och Anna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar