Sidor

torsdag, juni 20

Så fina dagar

Så fina och bra dagar den här veckan!
Upplever en perfekt balans av ansträngning och ledighet.
Här kommer bilder och beskrivande text.


Här i Tyresö passar jag på att bära upp mina crocks med stolthet så ofta jag kan.



Jag och Saga hade som sagt en dag i stan då vi gick på livrustkammaren och tittade på marscherande musiker. 


Såhär ser man ut när man har sprungit i skogen. Så sjukt najs att springa på små stigar. Man kan lyssna på episk musik och låtsas att man är med i en film typ fantasy.


Igår var en sjukt najs eftermiddag med vänner och solen på altanen!


Astrid spelade dragspel. Det ska jag göra imorgon på midsommar så jag har övat i några dagar på Små Grodorna etc.


Dom här var jag tvungen att ta mig förbi när jag var ute idag. 
Väktare av bron, o säg mig vad ert lösenord är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar