Sidor

måndag, maj 13

Toppar och dalar...

Livet är faktiskt hårt mot mig just nu, så till den grad att jag grinar över röstens oförmåga att hålla sig hel och ligger med foten inlindad i en isklamp i högläge, med plåster på ett sargat ringfinger, rörig lägenhet och allt för många saker att göra.
Nej, det är faktiskt inte så roligt.

Kan liksom inte ens riktigt uppskatta hur kul det var att repa idag. Dom spelade så himla fint, och arren funkade bra och allting kändes bra och lät som jag vill att det ska låta. Bortsett från att jag fick en blodblåsa som sprack och gjorde så att det blev blod på alla strängar gick det enormt smidigt.

New Sound Made (kägelbanan till på onsdag, fri entré!) har dragit igång men jag har så mycket annat att jag knappt hinner vara där och uppleva stämningen. Skulle behöva sjunga hur mycket som helst men kommer inte kunna sjunga på Mikaeli imorgon och jag vet ännu inte hur jag ska göra med sångarensemblen på onsdag.

Ja livet är hårt, havet är djupt och foten är blå.
Må vägen gå mig till mötes
hej hej


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar