Sidor

tisdag, maj 14

Svag

Tack kära mor för att du kom hit och handlade mat till mig i min misär idag.

Alltså jag är lite trött på att börja gråta så fort jag tänker på min situation. Tredje dagen idag.

Har i alla fall skrivit sista Neptunus-arret idag, fått alla rep under kontroll och försökt spela lite harpa med mitt sargade finger. Imorgon tror jag att det blir monsterkombon compeed+kirurgtejp, en klassiker.
Önskar så himla mycket att jag hade fått ha hälsan med mig den här veckan.

Ställde in pianolektionen, var tyst på Mikaelirepet, har fixat vik till Sångarensemblen imorgon.
Inget har blivit som jag hade velat men det har i alla fall löst sig just nu.

18:00 på Kägelbanan, Södran blir det i alla fall ljuv musik kan jag lova.
Ljuset i tunneln – att i 30 minuter få hänge sig helt åt det som betyder mest.



Hipp hurra för finaste lillebror som fyller 17 idag förresten! <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar