Sidor

tisdag, maj 21

Jag har bestigit ett berg

Jag klarade det!!
Jag genomförde den himla konserten och det gick bra!
Känns som att världens tyngd lättat från mina axlar. Att jag ändå klarade det, liksom! När jag för en vecka sen grät fem gånger om dagen av stress och var beredd på att ställa in hela kalaset.
Så himla kul att få uruppföra de stycken som inte framförts, så kul att alla spelade så himal fint och att det gick bra att sjunga. Kan ändå acceptera att jag GLÖMDE spela en låt, ett intermezzo för bara harpa hahaha vilket är ironiskt med tanke på att det var typ det enda som jag kände att jag själv faktiskt skulle behöva "en bra gång" för att göra bra och det problemet uppkom inte ens. Men whatevs. Om vi gör det i Lilla Salen eller nåt igen så får jag väl spela det då istället, om jag kommer ihåg.
Är väldigt tacksam för att få jobba med så väldigt bra musiker och personer.
Löövs!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar