Sidor

söndag, maj 5

Forever 21

Oj där försvann dagarna!
Ibland undrar jag undrar om jag någonsin kommer att få uppleva en avslappnad "sitta på bänken i solen och äta glass utan att tänka två timmar framåt"-maj någon gång i mitt liv eller om jag är programmerad att se till att jag alltid har något att göra.

Fredag: Blev godkänd på gehörssolot och kursen – check på det. Hade världens effektivaste rep med Björn Troop då jag kom dit, spelade igenom låten en gång och sedan gick därifrån. Repade med sångarna till Neptunus igen vilket var himla kul och det låter fint, och därpå följde en sväng till Londoner i sann kör-öls-anda.

Lördag: Börfdey. Hade en väldigt fin dag under temat "med folk som jag gillar", fika och fina presenter ute i Tyresö, supersolig dag och sedan himla trevligt födelsedagskalas här hemma på kvällen.
Tack för fin födelsedag, alla inblandade!




Jag fick jättefin present av Anna och Astrid med stor blombukett, massa fina foton på oss utskrivet att sätta upp på väggen och ett gulligt armband som bringar tur OCH som de har köpt varsitt av också, vilket gör att vi numera har vänskapsarmband, vilket blir hysteriskt roligt och cheesy!


Kan för övrigt nämna ironin i att ingen spiller rödvin på soffan, eller något annat heller för den delen. Därför passade jag på att, idag, ställa mitt glas med cola på soffan (alltså varför??) så att det sedan trillade och rann ut och nu måste jag ändå tvätta överdraget på kuddarna hahah. Självförvållat, lol.


Astrid, Valter och Anna hjälpte till att ställa fram grejer och göra fint!

Söndag: Idag är en sådan dag då jag fastnar liggandes på sängen, stirrandes upp i taket och då jag lyssnar på Pers mest självömkande låtar. Har städat och jobbat Sibelius. Nu är arbetsdagen slut och jag tänker äta pizza, lyssna på någon snäll musik och sätta upp mina fina bilder på väggen. Den oförklarliga söndagsmisären, som tack och lov drabbar mig väldigt sällan, blev lite bättre av att Östermalm visade sig från sin allra finaste sida, i kvällssolen när jag gick för att slänga flaskor. Så himla bra är det med vårlig värme äntligen också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar