Sidor

tisdag, maj 7

Bilder ur tillvaron

Idag gästade jag på Björns Lilla Salen-konsert vilket var en oerhört fin och trevlig tillställning. Kul att få vara med på ett hörn!
Var och käkade indiskt ett par gator bort med mamma och Erik <3 eftersom det föll sig så lägligt att vi alla var i stan och Erik behövde hämta sin telefon av mig. 


Såhär mysigt hann jag ha det en stund i söndags, då jag lyssnade på snäll och mjuk musik och satte upp de fina fotona som jag bland annat fick av Anna och Astrid i födelsedagspresent.


Välfärden i badrummet är sällan så stor som precis efter födelsedag/julafton. Fröjden för min hud! Ger en extrem känsla av vardagslyx.




En frukostbild från imorse då solen sken och Jan Björklund sa mindre genomtänkta saker på Nyhetsmorgon.

Var tvungen att göra en ny att göra-lista med "större" punkter, för att få någon slags överblick. Försöker att inte bli stressad utav detta utan bara se det som att jag betar av en sak i taget. 
3,5 härliga veckor har vi framför oss, heja heja!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar