Sidor

söndag, april 21

Snart ser man i alla fall nästan ljuset

Sjukt effektiv och duktig igår. Var och tittade på fina lillebror som spelade på Musikaliska under kulturnatten (önskar verkligen att jag något år ska hinna gå på ungefär allting) och sedan promenerade jag och Astrid hem uppför nybrogatan. Kvällen avslutades med en mango och nostalgiska youtube-videos från södra-tiden. (många upplevelser i stil med: vänta nu, har jag verkligen gjort det här inför hela skolan....?)

Idag hade vi söndagsbrunch med Anna och det har varit världens finaste förmiddag men vänner och brunch och en liten promenix i det soliga vårvädret som äääntligen äntligen tycks ha infunnit sig.

Har sen dess övat harpa och varit jätteduktig med mina arr idag igen. Har ett kvar som jag ska fixa klart, och om jag hinner vill jag göra klart sista kompositionen men jag behöver även städa så vi får se om jag lyckas. Sen ska jag bara titta lite på låtarna (obs verkligen titta lol eftersom jag inte ska sjunga idag) till inspelningen imorgon, och sen så kanske jag snart kan ha överlevt denna helg och inte minst den hysteriska veckan.

Eloge till mig, tack tack.

Nedan finns att skåda: Världens bästa kompisar! <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar