Sidor

fredag, april 12

Hurra

Fett BRA dag!

  • Mina fina vänner Liselotte och Viktor har båda kommit in på ackis!! Det betyder att jag (förutsatt att Viktor nu gör det enda rätta och tackar ja till sin plats) kan se dem oftare i höst. Ljuvligt och sjukt rätt i båda fallen!
  • Farfar var här och fixade min trasiga lampknapp och hade dessutom med sig en ny kaffekanna. Välfärd!
  • Rösten är mycket bättre idag
  • Jag och Josef tog en lagom cheesy bild att använda till vårt nya, sjukt lovande koncept
  • Lyckades överleva gehöret trots att jag bara tittade på läxan tio minuter innan. Nu när det börjar bli mindre "tänk tonaliteten" och mer "sjung bara tonerna" (aka läs intervallen) kommer min sorts notläsningschops till användning. 
  • Och efter denna enormt plojiga men ändå bra lektion gjorde jag och Johannes ett fyrhändigt scherzo. Upplyftande, minst sagt.
  • Och så repade jag och Johan igen på Till Vattnet och det kommer bli såååå braaa! Hur kul som helst. Han spelar sjukt fint och det är jättekul att sjunga och höra. På tisdag ska vi spela in det.
  • Ikväll ska jag träffa Hallby och tror jag även Valter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar