Sidor

onsdag, april 24

En bättre och lugnare dag

Åh lite balans i livet igen

Igår höll jag bland annat i sångclinic på Tumba gymnasium vilket var kul och intressant.

Idag har jag yogat, skrivit ut noter, fixat med kårengrejer och övat harpa. Låg hemma här i soffan och drack kaffe med Josef och Björn ett tag också vilket var sjukt najs och välbehövligt.

Nu är issuet att få ihop de sista reptiderna med Neptunus men allmänt känner jag mig mer under kontroll igen. Gäller bara att inte tappa fokus.

Imorgon ännu en clinic i Tumba och sedan är det konsert med KMH Jazz Orchestra feat. Jazzsångerskorna kl 19 i Lilla Salen på Ackis, fri entré!
Det blir fint. Jag ska sjunga Do you know what it means to miss New Orleans och High Wire i två snygga arr OCH kommer ha fin klänning på mig (bara en sån sak!). Hoppas på fortsatt bra röstform och god stämning (på alla plan lol)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar