Sidor

tisdag, april 16

Dag 2

Så gärna hade jag velat se ett avsnitt Downton nu på kvällen men det gick inte för jag ringde mina föräldrar istället.
Hinner knappt äta – så väl används minuterna. Skulle kunna skicka mail i resten av mitt liv känns det som.

Gått bra med inspelning idag! I slutändan spelade jag och sjöng allt samtidigt för det kändes ärligast. Johan spelade jättefint och det var fett kul.

Sjukt trött i rösten efter sång 8-16 och sedan Mikaelirep på kvällen.
Önskar att jag hade tid att vara tyst men imorgon kan jag inte det för jag har sångarensemble och sista Klas Nevrin-ensemblen och sen komprep till storbandsprojektet och DET ENDA JAG VILL ÄR ATT VARA TYST OCH SKRIVA PÅ MINA ARR och eventuellt kolla på Downton men det går inte.
På kvällen ska jag skriva arren. Och maila!!!!

Note to self: Ta fortsättningsvis inte på dig administrativa uppgifter eller liknande eftersom det är jobbigt. Luras inte av att det är roligt (det är det ibland, men försök att inte ryckas med ändå).

Nästa år ska jag ta minimalt med ansvar för andra (säger jag nu i alla fall...)

Kan dock nämna den satsiga riggen idag: fyra mickar vid harpan (två par av två sorter), två överhäng och en sångmick.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar