Sidor

söndag, april 21

ANDAS!!

OMG lättnaden
Alla stora arr är klara!!!!!!!!!!!!!!!

Nu är det fem låtar kvar som det ska göras noter på men det är bara två av dem som egentligen måste arras upp och då är det mycket mindre besättning. Alltså i jämförelse känns det som att nästan inget är kvar.

Det knepigaste var det som jag alldeles precis nyss blev klar med – ett arr på en låt som jag gjorde i somras och som jag började göra själva arret på helt ärligt i oktober förra året, men sen dess har jag fastnat och det har legat och grott i flera månader och jag har lärt mig en massa saker om att arra för den här sättningen sen dess vilket gör att det var en massa justeringar som behövdes göras och inte minst sjuuukt mycket städning i notationen som jag, vilket kändes som en bra idé då, totalt struntat i när jag tryckt in tonerna vilket gjort att allting som har med det arret att göra har känts oerhört motigt. MEN NU BEHÖVER JAG INTE GÖRA DET LÄNGRE och jag tror att det skulle kunna ha blivit rätt bra ändå.

Ungefär såhär bra har jag varit den här veckan:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar