Sidor

fredag, april 19

Andas en gång till

Lite bättre idag trots allt. Sov i 10,5 timmar av mig själv vilket nog var väääldigt bra.
Har lyckats både komponera och arrangera och öva harpa och ha möte och göra läxan till lektionen.
Två dagar till har jag på mig med allt som är till på måndag.

Det som jag är allra allra mest tacksam över är att jag tycks ha fått tillbaka lusten. Det går inte att skriva något alls om man inte vill göra det, men på eftermiddagen idag när jag hade övat harpa (och det var kul) och jag kände mig aningens lugnare för att i alla fall denna vecka är över och jag plötsligt kunde andas lite bättre igen kändes tanken på att gå hem och skriva plötsligt rolig igen.
Så enormt skönt.

Försöker konstant påminna mig själv nu om att jag inte kan göra mer än mitt bästa.
Och att jag ska våga gå på mina första impulser nu.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar