Sidor

onsdag, mars 6

I don't want to die, to dive into the sea

Pausknapp, det är inget jag jobbar med i nuläget.

Har fått oerhört mycket att göra men allt är typ hur kul som helst (nästan allt i alla fall) så det gör liksom ingenting. Ska köra på SMASK och Riks-SMASK, det blir kul! Mina två arr till kursen i jazzarr och inspelningar till denna. Inspelning med Pangaea på måndag. Mikaelikonsert om två veckor, med en del sjukt spräckig musik faktiskt (najs)! Har blivit rekryterad till Festivalgeneral för New Sound Made vilket innebär möten och mail (men ändå kul, upprepar), och så lite grejer för kåren. Mitt projekt..!! Och en studioinspelning till detta då jag nog ska spela in en del gamla harplåtar själv bland annat. Övning till  två sånglärare, gehörslektioner och harpa. Nåra gigs.

Wtf hände?
Av någon sjuk anledning känner jag mig inte ens stressad utan bara glad, typ inspirerad, iofs lite längtig efter att hinna skriva på Neptunus-arren men ändå under kontroll. Känner fortfarande inget behov av fritid vilket börjar kännas lite underligt efter två veckor.. Mer typ bara att försöka hinna med att göra allt jag vill under dagens vakna timmar.
Det lugnar nog ner sig snart.
Kanske.
Äsch, man vill ju ha grejer att göra för fasen. Tänk vad jag kommer lära mig!
(alternativt: tänk vad jag kommer lära mig (igen) att inte ta på mig saker i framtiden!!)


Ovan ser ni vad jag och Rasmus konstaterade var vårt bejakande till könsstereotyper. Lol.

Best regards,



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar