Sidor

fredag, februari 1

Lille Josef timmerman

Imorse: Hade ett kul men tidigt rep med Björn Arkö Troop.

Idag: Gjorde ärenden, och misslyckades till viss del. Åkte till Mörby för att hämta jobbnycklar och luncha med Madde men glömde ta med mig jobbnycklarna, måste därför åka tillbaka dit imorgon igen och hämta dem. Bra jobbat, Anna.
Det har varit vår i luften idag och det gör mig så glaad! Fågelkvitter och sol. Att det kan göra så stor skillnad.

Ikväll: Konsert med Mikaeli – kul även om det inte direkt var vår svåraste repertoar! Bra för avistan för mig och Astrid som inte sjungit Mariamusik tidigare. Eby är ju en sjukt rolig dirigent att sjunga med.

Nu: Grey's anatomy.


Den här bilden tog pappa, men jag klippte bort hans hand.... :) Där är jag längst till vänster! Hej hej!





2 kommentarer:

  1. vi hade storjury på södra i torsdags, och då var trummisen på bilden med i bandet :)) han var snäll!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa jusste, vad kul! Hörde av Jane att hon hade varit där och spelat också! :)
      Jonathan är alltid sjukt snäll och bra på alla sätt!

      Radera