Sidor

måndag, februari 18

Körfest i glada Skara

Två fina konserter med grym musik har vi gjort i helgen. En höjdpunkt var även körfesten på lördagen.

Ungefär min lyckligaste stund då jag fick inte mindre än SJU sångare att vilja sjunga parallellsång med mig, samtidigt! <33 Det blev episkt konstiga klanger, och sjukt välspridna kvarter och kvinter om man var taggad på det. Älskar chocken som de som "provar för första gången" får när de inser hur svårt det är. Alltså åh jag tycker att det är orimligt roligt!


Så var helgen slut utan att man riktigt hann vila men det gör inte så mycket. Har någon slags effektivitetsperiod just nu när jag aldrig blir trött och inte känner behov av att göra intelligensbefriande avslappningsaktiviteter. Kan ha att göra med att jag blev så väldigt inspirerad av allt under förra veckan. Kan plötsligt skriva en massa toner igen utan ansträngning.
MEN har förövrigt samtidigt lite mer existentiell kris än vad jag vanligtvis har, lite oklart varför ännu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar