Sidor

söndag, februari 3

I en kuliss av moln

Nu har jag precis skrivit och raderat ett långt inlägg om att jag blir stressad av att titta i min kalender och inse att jag inte hinner göra allt det som jag vill och borde. För vem skriver jag det här egentligen? tänkte jag, och så var det med det. Ni vet ju hur det alltid är liksom. Man har hur kul som helst hela dagarna och lär sig en massa saker på att göra diverse utvecklande aktiviteter och sen kan man inte begära mer än så av sig själv. Nån måtta får det faktiskt vara.

Istället tänker jag skriva nu att jag målar mina naglar i en vårig lite turkosgrön färg. Det är fint. Och att ungefär all inredning som säljs på Åhléns just nu skulle kunna gå väldigt väl hem i min lägenhet, åtminstone sett till färgskalor.
Kan skriva att det var himla fint på Gondolen igår kväll. Att jag ser fram emot yogan imorgon och kören på tisdag. Att jag har typ fem konserter att se fram emot att höra i veckan. Att jag ska ha projekthandledning med Milder imorgon.



Äsch det där man blir stressad över blir man ju stressad över ändå. Då kan man lika gärna fokusera på allt det andra istället.
Veckans visdom, nya friska tag imorgon. Hej hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar