Sidor

fredag, februari 1

God morgon Östermalm

Björn Arkö är en ond man som tvingar mig att komma på rep klockan 9 (9:00 (komigeeeen)) uppsjungen och redo att skina. För att trösta mig själv i denna tidiga morgontimme har jag därför gjort en jäkligt soft smoofi med hallon, avocado, nåra vindruvor och lite vaniljyoghurt och gryn och groddar och grejer. Känns lite bättre.


Har haft sjukt mycket att göra den här veckan men bara roliga saker, tack och lov. 
Kan nämnas att jag haft trevligt besök av två oerhört trevliga mannar! I onsdags kom min barndomsvän Sebastian hit och fikade och pratade en bra blandning av strunt och relevanta saker. Sjukt najs att träffa honom eftersom vi knappt har setts på 1,5 år.
Igår på kvällen kom Erik the man hit väldigt spontant på ett väldigt bra sätt och vi fikade lite och det var ett väldigt bra slut på en torsdag.

Ikväll har vi sing along-konsert med Mikaeli i Adolf Fredriks k:a klockan 19:00. Första konserten i röda Mikaeli-klänningen, yey!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar