Sidor

fredag, februari 8

Ganska nära fredagsfulländning

Han en extremt bra känsla i kroppen just nu.

Sov i många timmar, var på Hot Mojo (sats motsvarighet till Bikramyoga) vilket är yoga i 38 °C och det var bara sjukt men ändå typ lite najs men mest sjukt eftersom jag aldrig har svettats så mycket någonsin, promenerade hem och har ätit andra frukost klockan 12 och tittat på nya Grey's anatomi-avsnittet. Har en lektion idag, gehör, och ska till dess bara göra min läxa. Jag ska öva lite. Gå på kammarmusikkonsert och titta på mina klassiska vänner, och förhoppningsvis ha en riktigt töntig "sitta hemma med mina toner"-kväll. Så himla optimalt bra!! 
Och jag blev taggad på att klä på mig och grejer och gå runt på östermalm och fönstershoppa i de små butikerna (kommer inte att hända idag dock men tanken på det gör mig glad).


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar