Sidor

fredag, februari 15

Darling, there's a place for us. Can we go before I turn to dust?

För att göra en lång tredagars-historia kort: Idag är jag trött och jag har åstadkommit väääldigt lite på dagen trots att vi hade konsert med Mikaeli på kvällen vilket lämnade mig uttömd och trött men ändå glad.

Var på Becca Stevens på fasching i onsdags vilket var väääldigt fint! Hon verkade även oerhört soft vilket var upplyftande.


Igår torsdag var jag med mamma, Pål och mormor på konserthuset och såg fantastiske Andreas Brantelid spela två cellokonserter. Hade tänkt att jag skulle gå hem efter det och göra gehörsläxan men det hände inte. Kom istället hem vid tjugo i fyra på morgonen. En sjukt bra person och cellist!

Idag har vi sjungit maxad och svår acapellamusik med Mikaeli, verkligen kul!,  och imorgon ska vi åka iväg på körhelg och sjunga i Mariestad och Skara. 
Den här veckan har blivit så knasig, men på ett bra sätt!

Avslutningsvis en bild på Joanna Newsom typ världens bästa kvinna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar