Sidor

tisdag, februari 12

Bye bye iceberg

Alltså, man gör saker hela dagen och ändå känns det som om man inte har hunnit med någonting. Vad är det för himla fenomen???? Bara för att jag inte har gjort något på typ mitt projekt eller övat.

Jag frostar av frysen+kylen(!), något jag har tänkt göra i ett år och som jag tycker belönar mig med minst 200 vuxenpoäng (enligt vilken skala kan man då undra, eller inte). De flesta som har varit hemma hos mig vet att det kan vara lite svårt att få in all mat i kylen eftersom det däri gömmer sig ett enormt berg av is, men INTE SÅ LÄNGE TILL.


Är lite halvkrasslig utan att ha blivit sjuk än så jag passar på att ta det fysiskt lugnt när jag ändå inte har några lektioner idag. Nu ska jag äta min Tösseköpta semla och lyssna/titta på körgrejerna. 
Asså åh vi sjunger så himla fin musik att jag vill börja gråta. 
Missa inte konsert 18:00 i Adolf Fredriks k:a nu på Fredag, och sedan konserter i Mariestad och Skara lördag respektive söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar