Sidor

tisdag, februari 5

Att jag inte går i tusen bitar vid dina fötter

Aargh hela den här förmiddagen har bara varit att ta tag i saker som jag tycker är jobbiga att ta tag i. Jag känner mig utpumpad så till den grad att jag inte ens orkar vara nöjd över det lilla jag har åstadkommit. 
Har pianolektion klockan 4 och har övat i exakt noll sekunder den här veckan. Inte jätteinspirerande med andra ord. Jag är trött för att jag inte har druckit kaffe idag. 
Måste lämna in en lapp med ett inför-Kina-kvitto och då måste jag skriva ut lappen först i skolan och det känns jobbigt. 
Vill öva harpa men känner mig lite kall och ruggig och då är det bara jobbigt. 
Måste öva sång och till kören ikväll. 
Imorgon är en oändligt lång dag.


Hade i alla fall en episkt bra handledningstimme igår!! Känner mig sjukt taggad på att skriva vidare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar